torsdag 2 juli 2009



Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på min lilla Warhammer char Hayami. En Bright Wizard r34/rr31.




Hur kan man inte gilla ett spel där man kan välta kor?!



Det finns en massa "lair" bossar gömda runt om i spelvärlden och några i min guild bestämde sig för att det var dags att få lite achievments. Första kvällen så tog vi inte riktigt alla bossar vi provade så vi tog en vända till några veckor senare och skrev av några namn från våran "grudge list" fina med dvärgar =P alltid nån som har koll på grudges.





Min första City defense, var väääääldigt stökigt man springer in i olika PQ (public quest) instanser och skall slåss mot Destruction och försöka vinna PQ'et samtidigt. Jag tyckte det var rätt kul men alla rank 40 folk som varit med om det tycker det suger, allt laggar, PQ bossar låser sig och man kan hamna i AoE fällor (sånt jag ska syssla med som Bright Wizard xD)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar