fredag 10 juli 2009

Komvux

Självklart så har juh någon klantat till min ansökan :D Pratade med en trevlig tjej på kunskapscentrum nordost som skulle skicka in min ansökan igen. Har sökt 4 kurser på 25% vilket blir 100% + 1 kurs på 50 %. Planen var alltså att plugga hela terminen och inte stressläsa varje kurs på 4-5 veckor. De på kunskapscentrum tyckte att det var en utmärkt plan men inte Jensen education...de skickade 3 kurser i retur och tog in mig på 1 25% kurs och 50% kursen. Nu åker ansökan tillbaka till dom iaf och tjejen jag pratade med trodde inte att det skulle bli något problem, brukade inte bli det när som skickade sa hon. Men kan kan juh undra då varför det ska lägga ut skiten på en webbansökan om det ändå bara skapar merjobb.

Aja håller tummarna, kurserna ska starta 10 augusti så hoppas jag får svar innan dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar