fredag 10 juli 2009

Asian hunks!

Såg precis en kinesisk film på V4Film "The House of Flying Daggers" så underbart vacker. Såg bara sista 40 minuterna ca men blanda hongkong action med kärlek intrig och snygga asian hunks och blanda väl så har man en underbar film. Har sett en del kinesiska filmer och måste säga att det är synda att så få filmer kommer ut ur Kina och Asien över huvud taget. De gör väldigt vackra filmer tyvärr kan manuset vara lite tråkigt men oftast så väger helheten upp det. I alla fall så var jag tvungen att kolla upp filmen och skådespelarna.



Kaneshiro Takeshi!!


Tror jag är kär........haha xD Han ser helt underbar ut och jag var tvungen att titta på några intervjuer med han från asiatisk TV och han låter så ödmjuk och blyg. Inte nog med att han är modell skådespelare och tydligen sångare, man har användt honom som modell för main charen i spelet Onimusha: Warlords som kommer ut som film 2011 enligt imdb, gissa vem som har huvudrollen? =P Som vanligt med alla asian hunks så har han en hel hög med fangirls efter sig och självklart var det massa "hes sooooo cute" "kawaiiiiii" kommentarer på youtube och diverse forum. Asiatiska tjejer alltså helt tokiga i sina stjärnor ;) men jag försår dom, man skulle juh inte säga nej =p


*suck* får leta reda på fler ögongodis filmer senare ( nu menar jag film inte hunks =P)

kan rekommendera

House of Flying Daggers

Crouching Tiger, Hidden Dragon

Curse of the Golden Flower

Memoirs of a Geisha <- USA produktion men ååååå vad den är bra och vacker. (Är tyvärr ej så san som dom först sa)

Måste rekomendera lite musik oxå Asian Kung-Fu Generation, helt underbar JRock alltså från Japan. Alla deras album är sjukt bra!


å min FAVVO låt med lead gittaristen på sång!!


Aja nu ska jag springa iväg, All Out Dubstep på Fashing i kväll 00:00 - 04:00 å så ska man jobba i morgon......blir kul =P

1 kommentar:

  1. Bra där Susie! You go get em hunks =D
    Crouching tiger, hidden dragon e ju iofs sjukt bra! Vet inte om jag har så mycket till övers för japansk rock dock =P Får nog lyssna lite mera..

    SvaraRadera