torsdag 2 juli 2009

Första inlägget!

Ville egentligen blogga på engelska...men då jag inte orkar försöka stava rätt så blir det svenska som får gälla så länge. Fick för mig idag att jag skulle börja blogga om mig, mitt jobb och mina intressen eller snarare intresse.

Kommer nog skriva en del om WAR aka Warhammer online: Age of reckoning, som jag spelar så fort jag får tid över. Kommer även posta bilder från mitt jobb som florist (får se hur länge jag har det kvar) samt skriva om mina studier som jag hoppas kunna börja nu i augusti 2009. Brukar även gå och kolla på när min kompis som är DJ spelar i Stockholm och kommer nog lägga upp lite bilder och info om det också.

Står på jobbet och skriver det här så borde väl sluta nu och börja jobba...om det nu bara kunde komma lite folk ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar